søndag den 14. februar 2010

Fastelavn, er mit navn....

....og de skal få boller, skal de. De der kommer til vores dør her på ønskeøen. Ludvigs mor og far er på arbejde og sørger for at hjulene kører rundt - så passer Ludvig og jeg hinanden og bager boller i vildskab, så der er til dem der rasler ved døren, dem der kommer til en kop tår kaffe og dem der kommer trætte hjem fra jobbet.
Ludvigs gode ven kommer og leger - og jeg mener, med en rigtig pædagog i huset, skulle det vel ikke være noget problem. Vi har hvisket lidt bag morens ryg om at indlægge et besøg i hendes kontorlandskab med masker og boller und alles.
God mandag derude - her er lunt og godt i køkkenkrogen.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jeg har netop meldt mig som fast læser, glæder mig til at jeg har tid til at lure lidt mere ;-)
    Kig endelig forbi: wannabehusmor.blogspot.com
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Tina - du skal være så hjertelig velkommen. En wannabehusmor er god at have med på holdet - jeg skynder mig at kigge forbi.

    SvarSlet