torsdag den 18. marts 2010

Jeg er her stadig....

...har bare været lidt tavs på det sidste. Mor er ikke sur, mor har bare haft lidt travlt og ikke fordi, der ikke har været noget spændende at skrive om.
Jeg har f.eks været til festlig indvielse af ny entredør på ønskeøen.
Det gik ikke stille af sig - der var flag, der skulle flages,taler der skulle tales,bånd der skulle klippes og champagne og lækker mad der skulle nedsvælges. Det hele pyntet med godt selskab.
Hjemme igen og starte ny arbejdsuge mandag - jeg vender ryggen til et splitsekund og nu er det torsdag aften. Og ind imellem er det blevet forår med varmegrader og små blomster der springer ud overalt. Jeg er vild med det og lige om lidt er det weekend igen - så skal vejret grov nydes i have og driverhus. Det passe Emma rigtig godt.
På søndag vil jeg rive ham her rundt i den forårsklare skov - og han elsker det. Det gør jeg også ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar