lørdag den 15. maj 2010

Der pakkes.....

i kasser og flyttes rundt. For at gøre plads til den store ombygning som starter på mandag. Det er så spændende, men hold k... hvor ku' jeg godt undvære alt det rod, der følger med. Det er jo ikke bare at pakke i kasser - der skal sorteres og tages stilling til, hvad der skal kunne findes frem i en fart, når vi nu skal bo i en slags flygtningelejr og lave mad på Trangia og grill de næste uger. Jeg sender en stille bøn afsted til vejrguder og dem fra tv, der bestemmer den slags - for hvis vejret arter sig, kan det da godt blive hyggeligt at lave campingmad og spise udendørs.


Og midt i det hele skal jeg huske at glæde mig over, at jeg får ryddet op, ud og væk og at tingene igen finder deres rette plads. Og at der ud af rod og kaos igen opstår orden og ro. Det er allerede begyndt. F.eks ser det da næsten roligt og ordentligt ud det her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar