søndag den 26. september 2010

Indian summer....


og tak for det - og fordi det var perfekte vejrlige kulisser til en venindeweekend på ønskeøen.
Grin og gråd - latter og alvor....hele paletten rundt. For f..... hvor er vi gode sammen :0)
Jeg gemmer minderne i et særligt rum i mit hjerte....minder om hyggelig stensamlertur på stranden, cykeltur til den ene ende af øen med den mest fantastiske udsigt til vand på begge sider, frokost i haven i septembersol, berigende samtaler og samvær med plads til forskelligheder.
Nu er batteriet ladet op og jeg er klar til en ny uge i sagens tjeneste. Jeg føler mig heldig og dybt taknemmelig for mine venskaber.

Og som en ekstra oplevelse nåede jeg lige et besøg på øens efterskole, hvor jeg kender en ung mand. Han viste mig rundt i gartneri og landbrug og fortalte hemmeligheder om natlige udflugter.....min mund er lukket....jeg siger ikke noget....men de havde haft det sjovt :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar