mandag den 18. oktober 2010

Tæt på lykkelig....

....føler jeg mig, når jeg kigger tilbage på en uge med masser af highlights....veloverstået eksamen, op til flere rideture i de smukkeste efterårsfarver, dejlige dage på job hvor ting lykkes og hvor jeg går hjem med en oplevelse af at have gjort en forskel, dage med plads til gode grin og godt samvær..
og den her fik en ordentlig omgang olie...

...og der har været masser af sol og mulighed for at nyde den lige her...

Weekenden bød på fredagshygge, venindebesøg, en tur til Tante Grøn og Grønttorvet...

begge steder blev der samlet indtryk og sat aftryk....tak for det:0)
Søndag med Café Hack, morgenkaffe, strik, grin og eftertanke.....og så på gensyn ved færgen....

Nu glæder jeg mig til en hel uges ferie, søsterbesøg og weekend hos Morten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar