fredag den 19. november 2010

Stille lørdag morgen....

.....kun hunden og jeg er vågne.....kun jeg er vågen, men hvis jeg rejser mig og rækker ud efter snoren, så er både hunden og jeg vågne igen.
Jeg sidder bare helt stille lidt endnu...der er nok at gå igang med og jeg gør det lige om lidt, men først skal jeg lige høre den her.....

....og nogen vil måske hævde, at det er en slags overspringshandling for at udskyde det, jeg ellers skal.....det er det da ikke. Jeg lader bare så godt op til god musik:0)
God lørdag til alle jer derude

2 kommentarer:

  1. Det er da en skøn sang at vågne til. Ikke skynde sig. Bare hænge lidt i roen og nyde. En god start på dagen, hvis du spørger mig! :)

    Og dejlig sang. Når jeg hører den, så spørger jeg uvilkårligt: ... Do you actually know what you are looking for? ;)

    God lørdag til dig og dine, hund og heste.

    SvarSlet
  2. Tak Megan...og der har du fat i noget....det er faktisk et godt spørgsmål at stille sig selv. Hvordan finde nålen i høstakken, hvis du ikke ved, at det er en nål, du leder efter:0)

    SvarSlet