søndag den 20. februar 2011

Sikke en weekend...

....hold da helt op:0) der har været besøg fra....alle steder. Først ankom min søster med Julie, hold i nakke og krav om behagelig liggeplads i sofa og det ku' Emma godt bruge...der findes ikke noget bedre end en sofalur...her på Mosters skæve ben...

Julie og jeg var på ridetur...fantastisk tur i snelandskab med en enkelt forbudt afstikker igennem en skov...bare fordi vi ku'...og det ku' vi så næsten heller ikke. Jeg var tæt på at blive hængende i nogle grene - uden hest - men blev dog i sadlen, selvom hesten slog 4 hjulstræk til og maste sig igennem for fuld fart....der var jo blevet sagt skovtur:0)....selvsagt ingen billeder herfra:0)
Line og René kom på besøg med deres lille dreng....3 uger gammel og der er ikke konsensus om barnets navn endnu....de har til d. 17/4. Men navn eller ej....han er dejlig og han kan lave den mest nuttede trutmund:0)

Og idag har vi fejret Olde's fødselsdag....hun har helt sikkert nydt det fra sin plads og endnu engang glædet sig over, at vi samles om suppe og citronfromage, fordi det var sådan hun holdt af at holde sin fødselsdag i mange år.

Der bliver drillet og grint på kryds og tværs over bordet og ingen slipper.....og der er masser af gode historier, der skal fortælles om hinanden....og de bliver bedre fra år til år:0)

Vejret var fint og der blev luftet hunde og barn i vogn....min mormors første tipoldebarn....


...en dejlig lille Majse med de kønneste øjne:0)
Alt i alt en fantastisk weekend og jeg ved, at mormor havde nydt at slutte af med den her:

Jamen så sku' jeg vist være fyldt op med gode oplevelser og indtryk fra weekenden og klar til en kort uge...fordi der er planlagt tur til København sidst på ugen....og vi glæder os:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar