onsdag den 30. marts 2011

Hjælp - jeg er ramt....

...af den dødelige variant af influenza, som ellers kun er beregnet til mænd:0)
Den har været undervejs i lang tid og jeg har forsøgt at jage den på flugt med panodil og tidligt i seng...åbenbart forgæves. Nu har den fået fuld opmærksomhed i 3 dage og det er som om, det hjælper...er lige nu i gang med min første kop kaffe siden søndag. Og jeg mener....en pædagog uden kaffe...det kan man jo ikke:0)
Inden jeg blev ramt for alvor...havde jeg fornøjelsen af de her 4 dejlige unge mennesker til sofahygge og udflugt i det spirende forår


Lidt forårsagtigt legede vi turister i Assens. Is blev det dog ikke til...det var for koldt, men en anden gang skal vi have en af de gode vafler fra grillen på havnen:0)

Lidt optimistisk lagde vi turen omkring stranden ved Torøhuse. Det var flot og solens genskin i havet er den bedste kur mod vintertræthed...det lover varme og solbadning lige om lidt......

.... jeg kan næsten ikke vente, men bliver nok nødt til at affinde mig med, at der går et par dage endnu, inden det er varmt nok til den slags....og indtil det bliver varmt nok, kan turene jo bruges til at glæde den lille hund med nye oplevelser...

Kaffen gled ned....og den smagte faktisk godt...jeg tror sgu jeg overlever denne gang også...om ikke andet så for at opleve endnu et forår og endnu en sommer...for pokker hvor jeg trænger til sol, sommer, strand, vand, bål i haven, pølser på grillen, isvafler på havnen......

2 kommentarer:

  1. God bedring..
    har du været ude og ligge i anemonerne.

    SvarSlet
  2. Tak Mette...for god bedring og fordi du mindede mig om det med anemonerne:0)...jeg vil straks ud og finde dem!

    SvarSlet