torsdag den 2. juni 2011

En aflyst frokostaftale....

Jeg skulle have spist frokost med en veninde i dag....ubudne bakterier i tarmfloraen.... forhindrede hende imidlertid:0)
Og så er der jo som bekendt ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet.....jeg havde pludselig en hel dag, hvor jeg ikke havde planer og jeg skal da lige love for, at jeg nåede at få lagt sådan ca. 25 af dem, inden jeg tog mig sammen og råbte HOLDT! Så brug dog dagen langsomt i stedet!
Jeg har skyndt mig langsomt hele dagen og det har været så godt:0) ikke at jeg ikke har lavet noget - jeg har bare gjort det langsomt. For fanden det er godt:0)
Og nu hvor solen er på vej om bag det store bøgetræs kæmpe top...gider jeg ikke engang ærgre mig over, at jeg ikke nåede at pudse de vinduer, som dens sidste stråler vælter ind ad.




Jeg går lige en tur mere i haven og nyder det, jeg fik lavet:0)....nu er jeg sommer klar i alle havens hyggekroge....
...og kan varmt anbefale at slippe trangen til at lægge planer hele tiden...:0)

2 kommentarer:

  1. Du har ret Lene, vi skal lade lysten råde os.
    Tit syntes jeg at jeg for mere udrettet uden planer..

    SvarSlet
  2. ...ja og så skal man heller ikke ærgre sig over det, man ikke når...bare glæde sig over det, man når, Mette:0)

    SvarSlet