onsdag den 3. august 2011

Ferie på ønskeøen...

....og den starter jo allerede på færgen. Så snart jeg er ombord, indfinder roen sig og jeg er bare så meget i feriemood. Bilen pakket med bedste veninde, dennes yngste og den lille gravhund. Så sad jeg der på soldækket og nød det gode selskab, strikkede på et par strømper i lækre grønne farver og iagttog livet omkring mig. Mennesker fra alle steder....på vej samme sted hen...til ønskeøen derude i det sydfyndske øhav.



Landgang efter en times sejltur med perfekte vejrlige kulisser.....og straks tilbød venindens yngste at gå med Emma hunden...for som han sagde...."du har jo dine ribben"...og tak for det:0)...både at han ville lufte og at jeg har mine ribben....og tak for at de er i bedring. Godt jeg ikke faldt for fristelsen til at portionsanrette krikken. Jeg tror faktisk, at jeg bliver glad for det i længden...
Nu er der lige om lidt aftensanretning.....hummerhaler kogt med omhu i citronvand....der skal spises brød til og vi skal sidde og nyde dagens indtryk.....her er lige lidt af, hvad vi har set idag....og så har jeg også set blå himmel fra en liggestol i haven...til lyden af glade feriegæster hos naboen. Jeg var slet ikke klar over, at VM i minigolf afholdes på ønskeøen:0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar