søndag den 21. august 2011

Hverdag igen....

....og efter den første hektiske uge på job OG en fantastisk sommerlig weekend med yndlingsbesøg fra ønskeøen, bryllupsfest, skønne udendørsaktiviteter og nydning på trappen er det tid til et tilbageblik på en ferie, der forsvandt alt for hurtigt.
Endnu en ferie på ønskeøen:0)

...hvor der er ledige solvogne....

...hvor de på smukkeste vis udstiller øens stoltheder..

...hvor der bor kreative mennesker...jeg var tæt på at smage på en af de her:0

...hvor den lille hund finder sig en magelig solplet...

...hvor der er udsigt hele vejen rundt...

...hvor jeg en solbeskinnet lørdag formiddag kan sidde og nyde fortovsjazz OG være så heldig at møde dejlige mennesker:0)
Jeg elsker den ø og jeg elsker den rytme der opstår, når færgen kommer ind med nye feriegæster og behagelige overraskelser....jeg vil snart derover igen:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar