lørdag den 13. august 2011

Op på hesten igen:0)

....det har jeg lige været...godt man har en islænder med tølt...det er altså noget mere behageligt, end den omgang urent trav, han også kan. Og ved nærmere eftertanke, så er urent trav vel aldrig helt godt?
Turen var kun kort, men den gik over al forventning og nu også i galop.....ha! brækkede ribben..pppffffttt:0)
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5640312919344318530" />
Og så har jeg klappet den sødeste lille hundehvalp idag...Turbo, hedder han....hmmmm...ligner mere en Bamse:0)

Turbo fik besøg af sin hvalpesøster....hun er tilgengæld fuld af fart. Kan hunde egentlig have ADHD? Hun havde dårligt hilst på sin bror, før hun kastede ham over i et hjørne af kurven og bed ham....GirlPower:0)

Jeg er altså lidt vild med den lille sorte Turbopølse...


2 kommentarer:

  1. Åh altså. En labradorhvalp! Nu er jeg altså helt skruk. Jeg har jo flere labber, vokse, og jeg skal ikke have flere nu!!! Men hold op, hvor er de søde.

    Måske skal du have sådan en Turbo-fis? :))

    God bedring med de brækkede ribben. Flot at du kan ride alligevel. God lørdag!

    SvarSlet
  2. Åhhhja de er lækre, men jeg har jo hende den lille ruhårede....og hun er ikke god til at dele opmærksomhed med andre hunde:0)
    Tak...og ja det var rigtig dejligt, at jeg ku' igen.

    SvarSlet