fredag den 30. september 2011

De har lovet......

....og hvad man lover, skal man beholde:0)....op til 25 dejlige varmegrader på den første oktoberdag. Der kommer ingen klager herfra.
Jeg klager heller ikke over en hyggelig fredag aften hos veninde i sommerhuseksil...lækker mad og hundelufter tur på stranden....med den baggrund vil jeg lufte hund hele tiden...

Faktisk er der ikke meget at klage over....kan man så klage over det?
Og hvorfor skulle man egentlig det? Jeg tror jeg vælger at glæde mig over, at der ikke er meget at klage over...men en masse at glæde sig over:0)
Tilbageblik på besøg hos de her dejlige unge mennesker...

Sæsonens første risengrød indtaget i hyggeligt selskab med nabodreng....han er nem at lokke, når der er risengrød eller pandekager på menuen...

...og den allersidste torsdag i september var åbenbart en god dag for lille Noa...han valgte ihvertfald denne smukke lidt-for-sent-sommer-dag til at blive en lille del af den store verden og en stor del af sin lille familie. Tillykke til Mor og Far med lille Noa og tillykke til lille Noa med Mor og Far:0)
Om lidt, når de ikke længere lover 25 varmegrader, kan han varme sig i den her....den passer lige til ham:0)

Lige et billede mere...så er det slut...så skal jeg igang med støvsuger og ajaxklud, så jeg med god samvittighed kan nyde denne bonussommerdag i fuld sol på min trappe:0)
Det her billede....så smukt...jeg blev nødt til at stoppe, vende bilen....endskønt jeg var lidt sent på den...godt man har flextid...og godt jeg altid har kamera i bilen:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar