torsdag den 8. december 2011

Fromme ønsker....

Mortens Juleønsker 2011

Jeg ønsker mig allermest, at alle må få det godt, og have en dejlig jul og et lige så godt og festligt nytår. Jeg kunne også godt ønske mig, at OB nåede tilbage på sporet for alvor, og som minimum hentede sølv hjem til fyn, så der atter kunne opstå en mulighed for Champions League på hjemstavnen. For at blive ved sporten, så trænger jeg vist efterhånden selv til at få rørt mig lidt, hvorfor jeg godt kunne ønske mig medlemskab til Fresh Fitness.
Vi bliver endnu ved sporten, for jeg har opdaget, at jeg pludselig er blevet dårlig til at spille Fifa, som jeg ellers erindrer jeg mestrede i tidernes morgen. Jeg finder årsagen i, at jeg ikke har en Playstation 3, så jeg tænker at ønske mig sådan en. Om den er er brugt eller ej, gør mig ikke noget, så længe den fungerer. Det er et ret stort ønske, så det er selvfølgelig også noget, jeg kunne ønske mig tilskud til.

Væk fra sporten, og over til musikken. Det går rigtig godt med det band, jeg er begyndt at spille i, men bassen jeg spiller på kunne godt trænge til en udskiftning, så jeg har forelsket mig i en blå höfner bas fra den musikforretning, hvor Kylle plejede at arbejde.
Jeg ønsker mig, apropos musik, også nogle lp’er, da pladespilleren bliver brugt flittigt i vores lille hjem på Vesterbrogade.

Et af mine helt store ønsker for det ny år, er at blive optaget på en af de designuddannelser, jeg agter at søge ind på, men dertil findes en mangel på professionel udstyr. Jeg har længe godt kunne tænke mig et tegnebræt til at tilslutte computeren. Priserne svinger her, og jeg skal være ærlig at sige, at jeg ikke ved meget om dem. Primært skal dette værktøj bruges til kreativt arbejde, så det må være kravet. Og så skal det selvfølgelig være kompatibel med Mac.

Jeg har en masse andre ønsker, som jeg dog blot vil lade indgå i vedhæftede ønskeliste, da jeg fornemmer at det bliver et alt for langt brev, hvis jeg fortsætter denne vej.
Til slut ønsker jeg jer alle en rigtig glædelig jul, og et godt nytår.

Vi ses snart!

Kærlig Hilsen
Morten


.....og tak for det, Morten. Det er da den hyggeligste ønskeliste.....jeg ved ikke, hvem jeg skal alliere mig med for at få OB på banen igen....lige der har jeg ikke nogen kontakter...men det er da et dejligt ønske:0)...og dem er der mange af, så det skulle være muligt at finde på noget....:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar