søndag den 23. december 2012

Lige så stille....

...begynder julen at indfinde sig.
Og jeg ved det fordi...
...misteltenen er ved at være noget vissen...
...juletræet er hentet ind og nisserne har fundet deres plads...
...grøden er kogt...mandlerne smuttet....
...kalenderlyset brændt ned...
...og der er ild i alle 4 advents lys. Så kan det godt blive jul.
Tanker om forandring optager mig for tiden og jeg var nået så langt i mine egne forandrings tanker, at jeg kunne forestille mig at holde jul et andet sted end i min egen stue.....det blev ikke aktuelt. Men alene det at jeg kunne tænke tanken....det er en stor forandring:0)
Jeg holder jul i min egen stue igen i år og jeg er klar. Eneste forandring er, at jeg skal på arbejde i morgen formiddag. Jeg har været heldig i mange år - ikke at skulle arbejde juleaften, så det er helt ok og jeg glæder mig egentlig til det...og jeg glæder mig til der kommer drenge hjem og pynter juletræet færdig:0)
Glædelig jul til alle:0)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar