søndag den 17. februar 2013

Og det har jeg så været 2 gange idag....

.....på ryggen af en Islænder.
Vejret var perfekt.... årstiden taget i betragtning....der var god tid til rådighed .... og ikke mindst var der flere små tykke uldtotter, som hellere end gerne ville en tur ud af folden.
Først en tur på smukke Brenna....
Hun er dejlig stabil og på friske dage med på en god, langstrakt og hurtig galop. Og så leverer hun de smukkeste føl.... hvoraf et par stykker er kåret som Årets hoppe føl.
Så en tur på Sleipnir .... det er hyggeligt at prøve andre heste, men jeg er altså bedst tilpas på min egen:0) Og det er vel egentlig også godt nok, at det er sådan.
Jævnligt overvejer jeg at sælge ham, fordi jeg bruger ham alt for lidt. Men efter en tur som idag, forstår jeg slet ikke, at jeg overhovedet kan komme i tanke om det:0)



1 kommentar:

  1. Kære Lene
    Hvor ser I søde ud...
    Giver du snart en tur??? Vil da gerne lufte Sleipnir....:0)
    God Søndag Aften / RikkeBo

    SvarSlet