søndag den 13. juli 2014

Siden sidst....

....er der sket rigtig meget med Sleipnir. Han fik en ordentlig omgang Kraniosakral healing af Jesper. Samtidig fik han et kosttilskud til stimulering af bakterier i den naturlige tarmflora. Han fik også nogle homøopatiske dråber til genopretning af ubalancer i kroppen.
Og jeg skal da lige love for, at det har hjulpet. Han har smidt sin kedelige rest af vinterpels, fået former igen de rigtige steder og er i det hele taget bare blevet en flot hest igen. Se selv....
Det er utroligt, hvad ubalancer i krop og psyke kan gøre....både ved mennesker og dyr. Fordelen for mennesker er, at vi selv kan gøre opmærksom på, at noget er galt. Måske vi ikke lige kan lokalisere, hvad det er, der er galt, men vi mærker ubalancerne og kan - i de fleste tilfælde - bruge vores egne eller andres erfaringer til at komme i balance igen. Med Sleipnir måtte jeg prøve mig frem....heldigvis virkede healing, dråber og kosttilskud - og en lille ændring i fodret...flere proteiner og færre kulhydrater. Lidt ligesom Low carb High fat kuren :0)
Nu er han i balance igen og har masser af overskud til at holde et vågent øje med de 2 tøser, han deler fold med :0)
Om en uge har jeg ferie...og ingen vilde planer. Måske jeg skulle vænne ham til at ride ud alene igen - nu han har fundet balancen :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar