søndag den 23. januar 2011

God dejlig søndag morgen....

...her fra min lune stue, hvor jeg sidder og følger med i solens kamp mod tågen. Jeg er sikker på, at solen vinder.....jeg har nemlig en aftale med min 4 benede lykkeridder lige om lidt.....og det skal blive så skønt, så skønt:0)
Men først morgennydning i selskab med Signe, Mads og Café Hack og et stille tilbageblik på ugen der gik.
Det var en uge, hvor de 37 timer som normalt er bogført til arbejde slet ikke slog til....så måtte jeg låne på kontoen for fritid...resultatet bliver røde tal på bundlinien og behov for fred og ro en tid. I mit regnskabssystem er kontoen for søvn låst fast...her kan jeg ikke låne fra...sådan er reglerne.....og jeg følger dem jo bare.
Men på trods af mindre fritid er der alligevel oplevelser at se tilbage på...f.eks kom trunten og hendes storebror forbi til pasning

Der var også tid til biograf tur og en lille øl bagefter med en veninde....og der blev fundet tid til at se Klovn - The Movie....og nu har jeg set den og kan blande mig i koret af meninger om den. Jeg er langt fra imponeret....i almindelighed kan jeg godt finde humoren i Klovn, men den her film.....jeg ved ikke, men jeg synes den overskred adskillige af mine grænser for god etik og for hvad man kan mangfoldiggøre af tåbeligheder i den hellige films navn.....
Nå, men det skal nu ikke ødelægge mine forventninger til søndagen.....og jeg ønsker jer alle en rigtig god en af slagsen og håber at solen vinder over tågen og at sne og frost i lang tid kun vil være noget vi husker, når vi kigger billeder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar