onsdag den 26. januar 2011

Græde lidt igen...men mest af glæde;0)

På lørdag er der inviteret til mad og musik...gentagelse af succesen fra sidste år. Denne gang glæder jeg mig helt vildt til at høre den her....sunget af min gamle nabo...eller det hedder vist tidligere, selvom hun er ældre end mig:0)



Både fordi det er en rigtig god tekst, dejlig musik og fordi Hanne synger godt:0)

Men idag er det fridag...sådan en helt spontan fridag, hvor det eneste planlagte er en tur på Ridder Lykke sammen med andre Islændertosser....og jeg har bagt kage.
Hvad der ellers måtte komme af gode oplevelser på denne januar onsdag med spredte snefnug og mulighed for enkelte solstrejf....kom bare an;0)

2 kommentarer:

  1. Klart du glæder dig.. Det ville jeg squ også gøre..
    Anne-grete synger nogle dejlige sange, carsten Jensen har skrevet nogle af de bedste syntes jeg.
    Han er en Helsingør dreng, men skrev bedst da han drak som et hul i jorden.. I dag er han politiker og selvhøjtidelig..

    Knus fra Kragnæs..
    Skal vi ikke snart holde en fest jeg savner dig og lotte noget så forbandet.

    SvarSlet
  2. Go' idé Mette...vi skal starte rundt om et veldækket bord med lækker mad og vin og så skal vi ende på gulvet rundt om en stak CD'er med god musik.....og der er nok at tage af....ellers synger vi sgu selv:0)
    Jeg inviterer....mon I kan lokkes af øen?

    SvarSlet