søndag den 30. januar 2011

Himmel eller hav?

Tidlig søndag morgen....på vej hjem....en tur omkring Sandager og Thorø huse og pludselig kom jeg i tvivl...hvor slutter havet og hvor begynder himlen.......

Det var så smukt.....og de her svaner var ikke i tvivl...de havde fundet et hul i havet...

Og i min have har jeg fundet de her, som har kæmpet sig op af den frosne jord og nu ligger lunt i læ af visne blade og lover forår og bedre tider lige om hjørnet....jeg glæder mig helt vildt....

Der er åbenbart også andre, som glæder sig til forår og havemøbler ud....naboen holdt julefrokost for skiklubben...det foregår i garagen og kun "drengene" deltager...til gengæld er de iført skiudstyr når de kommer og en ordentlig kæp i øret når de går hjem....enkelte af dem havde etableret en ski camp i min have midt om natten....

God søndag til alle...jeg skal lige nå en fest mere, inden det bliver mandag:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar