søndag den 10. april 2011

På jagt efter foråret....

Jeg har været en tur i Købehavn. Dels for at få afsluttet det her projekt...

...men også for at besøge Morten og Sara. Jeg kiggede efter forårstegn, men en strid blæst blandet med sand fra alle hovedstadens sandkasser valgte for mig....jeg blev inde det meste af tiden og fik så tilgengæld læst den ene af dem her og købt den anden, da vi trods storm og kulde vovede os udendørs...

Jeg kan rigtig godt lide den måde, han skriver på, og bliver hurtigt grebet af historien...så hurtigt, at hjemturen kun var hovedbanegården og banegården i Odense....resten opdagede jeg ikke....hvornår har man egentlig fjernet tunnellen og broen over Storebælt?
Hjemme igen med dejlige minder fra besøg...jeg fik de her med hjem. Det er Mortens adgangsbillet til drømmestudiet....de bedste ønsker får de med på vejen...

Nu har sol og varme vundet over blæst og kulde og jagten på foråret fortsætter. Der er roser og lavendler, der skal klippes - jord der skal rodes og lægges løg i - havehynder der skal luftes og prøves og en hest, der skal rides....det bliver måske alt sammen idag...igår jagtede vi foråret




Sikre forårstegn er....

....når jeg kan høre liv i haverne omkring mig...glade unger der finder legetøjet frem, plæneklippere der starter op efter en lang pause i skuret, knirkende gynger der genopdages og fuglene kæmper om pladsen i Jasminbusken....ahhhhh jeg elsker det:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar