lørdag den 16. april 2011

Underlig drøm....

...som ikke rigtig vil slippe sit tag i mig....noget med mange mennesker samlet hos en ven, nogle kendte, nogle mere kendt af mig end af andre, nogle helt ukendte...en gammel ven fortæller, at venskabet må slutte....definitivt. Sorg, accept og måske lettelse..en pose blandede følelser er den nærmeste beskrivelse.
Ny scene, andet arrangement og samme figur dukker op igen...venskab var alligevel ikke slut. Nu er posen med følelser fuld af forvirring blandet med en lille smule glæde og en masse forsigtighed....underlig drøm:0)
Jeg prøver at genkalde mig udseendet af figuren i drømmen og finder kun svage lighedspunkter - rent fysisk - med virkelige mennesker fra mit venskabsfotoalbum.

Måske det er fordi jeg faldt i søvn på sofaen i aftes....midt i en film....nærmest i sukkerchok efter at have ryddet en skål slik sammen med Mads....Signe var standhaftig...holdt sig til skålen med mandler og rosiner:0)
Nu er nattens engle forsvundet og der er udsigt til sol og blå himmel. Hestene er fodret, kaffen er drukket og nu skal jeg bare beslutte mig for en passende påklædning til dagens festlige indslag......arhhhh ok...helt forsvundet er de ikke. Jeg leder videre efter en forklaring:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar