søndag den 22. januar 2012

oo my love


Sådan en søndag, hvor jeg ikke skal skrive opgave, læse op til eksamen...eller rode rundt med dårlig samvittighed over ikke at få gjort det....fordi jeg egentlig hellere vil noget andet.....det er skønt:0)
...og tænk engang...af alle muligheder vælger jeg at kravle ned i lydsporet til en af de bedste film nogensinde.....jamen det er da fantastisk, at man kan...og at jeg ikke forsømmer noget som helst ved det. Ja det skulle da lige være de andre lækkerier, jeg har linet op i sofaen

....og så måske den lille hund, som havde helt andre planer for søndagen....nogle udendørs planer, tænker jeg. Men den kan også overtales til en slapper foran brændeovnen.

God søndag derude...jeg bliver herinde, hvor der er varmt og dufter af hjemmebag og nypudsede vinduer:0)

1 kommentar:

  1. Åhh elsker den film, har set den 20 gange...mindst *smil*
    Dejligt du "valgte" at nyde livet i dag !

    SvarSlet