torsdag den 14. juni 2012

Så klar som jeg kan blive...

....er jeg nu. Jeg har været rundt i plantagen med Emma...set en hare og det er der vel ikke noget odiøst i....og alligevel, for det er en del af ritualerne omkring eksamen for mig....en light udgave af OCD måske?...jeg ved ikk' det, men det giver ro og gør mig klar til det jeg nu skal være klar til. Oplægget er klar...jeg har øvet....og det er egentlig spild af tid at øve, for jeg plejer ikke at holde mig til det,. Jeg har 3 fokuspunkter og derudfra improviserer jeg mit oplæg....og så er det jo kun 15 min. af mit liv, det drejer sig om.....hurtigt overstået:0)......


.....og så videre til et af livets virkelig store spørgsmål....Hvad skal vi spise til aften?
Jeg ku' faktisk godt tænke mig at grille en hummer eller 2, servere en lækker sprød salat til....måske et brød med kryddersmør.....hmmmm....vi ser, om fiskemanden i Albanigade har hummer i disken idag:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar