tirsdag den 5. juni 2012

Status på maj....

...som nærmest er fløjet afsted. Mest fordi jeg har været meget optaget af den her......

...den har fyldt en del siden jeg startede på den i januar. I maj havde jeg 14 dage, hvor jeg ikke lavede meget andet end at læse, tænke tanker og skrive. Nu er den færdig...60 sider med tilhørende bilagsmappe...afleveret i 3 eksemplarer...og prydet med den fineste forside....tak for det Morten:0)
Jeg har holdt den andægtigt i mine hænder...mærket godt efter....jeg er glad for den:0)
Nu tænker jeg tanker i forhold til fremlæggelse.....glæder mig til ferie og tankefri periode...glæder mig meget til at læse en roman af slags...uden henvisninger til andet end min fantasi:0)....nogen forslag til sommerlæsning?
Og så var der jo også andet i maj...der var godt vejr f.eks....dejlige varme dage og lune aftner indbyder til hygge i haven og eksperimenternde madlavning i det fri....ikke dårligt:0)

Maj bød også på langtur på hest....30 km på 6 timer. Egentlig ret godt klaret af en lettere overvægtig skovturshest, som ikke i det daglige bliver overbelastet med rideture. Men han klarede det i fin stil...både turen alene i trailer og de 30 km med fremmede heste. Det var en skøn tur fra Højrup på midtfyn (hoejrupgaard.dk) til egnen omkring Arreskov og Svanninge Bakker. Helt fantastisk natur og rigtig godt arrangeret:0)
Sleipnir forrest i billedet.....tanker op til næste etape af turen....her ved Sollerupskoven.


Når solen skinner, skal der plantes i krukker...godt med en lille hjælper til at vande blomsterne...og hun kan sagtens passe dukken imens:0)


...og sådan blev maj til juni....på den allerskønneste måde med musik og måne på himlen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar