torsdag den 12. august 2010

Hjemme igen....

..og jeg fordøjer glade ferieminder fra ønskeøen.
Jeg var på stranden med Ludvig og hans kammerat - de byggede slotte i sandet....og smadrede dem igen i kådhed - "vi bygger dem da bare igen" sagde de. De er heldigvis endnu lykkeligt uvidende om, at man ikke kan bygge det samme sandslot 2 gange....

Jeg mødte også denne unge mand på øen - Denis, som er lillebror til Claus sømand.

Denis er lige startet på efterskole og var på rystesammentur. God fornøjelse til ham med et forhåbentlig fantastisk, udviklende og lærerigt år på efterskole. Det skal nok blive godt - og det med færgen får du hurtigt lært:0)
Hjemme blev jeg mødt af den her buket, som har holdt sig siden min fødselsdag

Nu er der bare tilbage at håbe,at den sidste del af ferien bliver ligeså god som den den første. Der har ikke været noget at klage på - hvis du spørger mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar