tirsdag den 15. november 2011

Hurtigt tilbageblik....

....på en oktober som forsvandt i samme tempo, som den kom. Og undervejs døde min computer...eller den blev ihvertfald alvorligt syg og måtte indlægges til observation for alverdens dårligdomme. Jeg lånte Mads' aflagte.....men men...der er jo en grund til at gamle ting lægges af til fordel for nye. Her var grunden den, at skærmen var i udu....kun periodevis klarhed over det skrevne og bedst som jeg havde skrevet en halv roman....så begyndte den at centrifugere.....og jeg har hverken ork eller tålmodighed til den slags tidsfordriv:0).....
Nu er der liv igen og der er masser af billeder der trænger sig på.....billeder af en 1. oktober som til forveksling ligende en augustdag, hvor glade børn legede i vandet......

....

mens de voksne legede på vandet.....

og hyggede i sandet.....

En dejlig dag med masser af sol og varme når man mindst venter det.....og vi blev siddende der på stranden længe nok til at se både måne og den smukkeste solnedgang....


Den slags dage ku' jeg godt bruge nogle flere af:0).....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar