torsdag den 5. april 2012

Påskefrokost.....

Det hører højtiden til, at man spiser frokost med venner og familie....man rykker sammen om bordet, så der er plads til alle.....åbenbart også i hesteverdenen:0)

Jeg venter til lørdag med den store frokost....så skal de få laks, ål, lam og kage af en slags....I kan godt glæde jer...det bliver et lækkert frokostbord:0)
Men først lidt opgave...og lidt strik. Lækkert uld fra julegave omsættes til 2 ens lange baner som syes sammen og der kommer den fineste poncho ud af den. Ikke helt gennemtænkt at gå igang med nyt spændende strik, når der også er en opgave der skal til vejledning lige om lidt....men måske jeg lige netop finder inspirationen imens jeg sidder i solen og strikker. Og hvis jeg ikke prøver, kan jeg jo ikke vide det, vel:0)

....og hov...den her er blevet færdig. En håndevending, hedder den og den var ok nem at strikke og rar at have på:0)

.....nå...den opgave skriver jo ikke sig selv, vel?....god påske til alle:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar