søndag den 29. april 2012

Pludselig kom jeg i tanke om....

...at det er længe siden, jeg har gjort noget ved det her.....og der er jo da ellers nok at fortælle om:0)
Rigelig med ting at være optaget af:0)
...f.eks forårets indtog. Tænk engang..det blev forår igen i år. Det er jo intet mindre end et mirakel, hver gang det sker. Jeg bliver lige overrasket hvert år, når jeg hører fuglene synge højere, tidligere, og tydeligere...overrasket over at det har så stor betydning...at jeg kan glædes så meget over fulgesang...og glad over at vide, at de er her længe endnu.
Min havedør står åben, så alle forårslydene kan komme ind....naboer der slår græs...uhhhmmmm duften af nyslået græs blandet med havens andre skønne dufte.
I en anden nabohave er bøgen sprunget ud.....
Jeg vil også ud....men først lige et billede af formiddagens anstrengelser...rabarbersaft på flaske...klar til lune eftermiddage på terrassetrappen.... med lidt kølig danskvand....
Den her tåler en gentagelse....den blev spist over flere dage...mest for en fornuftig fordeling af kalorierne....:0)
Nå...jeg vil ud og plante smil og plante solskin....purløg og andre krydderurter. Og så vil jeg finde en krog, hvor det ikke blæser for meget....god søndag:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar